یادداشت کودک | با خدا بگو، با خدا بخند!
  • کد مطالب: ۱۵۰۵۲۳
  • /
  • ۱۶ فروردين‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۷

یادداشت کودک | با خدا بگو، با خدا بخند!

هیچ می‌دانید همه‌ی ما با کسانی که دوستشان داریم بیشتر صحبت و به اصطلاح بزرگ‌ترها «بگوبخند» می‌کنیم؟

پس از یاد خدای مهربان، سلام ما به همه‌ی شما خوبان در زیباترین ماه خدا، یعنی ماه نزول قرآن.

همراهان همیشگی کوله‌پشتی، امیدواریم حال و احوالتان بهتر از همیشه باشد و در دعا‌های خوب و نیایش‌های صمیمانه‌تان با خدا، آرزوهای خوب برای دیگران را هم فراموش نکنید!

هیچ می‌دانید همه‌ی ما با کسانی که دوستشان داریم بیشتر صحبت و به اصطلاح بزرگ‌ترها «بگوبخند» می‌کنیم؟ هیچ فکر کرده‌اید با دعا کردن برای غیر از خودتان، در حقیقت همه‌ی خیر‌ها و خوبی‌ها را به سمت خودتان جذب می‌کنید؟

بله، دعا یک نوع گفت‌وگوی ساده است و ما در ضیافت الهی ماه رمضان به زیباترین شکل با پروردگار خود در قالب انواع دعاها، صمیمانه و خیلی نزدیک گفت وگو می‌کنیم:

دعاهای روزانه‌ی ماه رمضان، دعاهای شب‌های احیا، دعای مجیر و دعاهای خوب دیگری که می‌توانید در کتاب «مفاتیح‌الجنان» با معنا و مفاهیم‌ آن‌ها بیشتر و بهتر آشنا شوید.

امیدواریم آن‌قدر حرف‌های خوب‌خوب و خودمانی با خدا زده باشید که دلتان مثل باران بهاری زلال و شاداب شده باشد.

به‌غیر از مطالعه‌ی کتاب ارزشمند «نهج‌البلاغه»‌ی حضرت امیرالمؤنین علی(ع) و دعاهای خوب برای دیگران، هم‌چنین می‌توانید هر روز ماه رمضان یک کار خوب هم انجام دهید؛

کاری که فقط زبانی نباشد و برای انجام آن باید آستین بالا بزنید! مثلا زنگ زدن و بیدار کردن نزدیکانی که خودشان مایل باشند برای سحری بیدارشان کنید تا خواب نمانند.

خب دوستان عزیز، در پایان ماه مبارک رمضان، خواهید دید ۳۰ کار فوق‌العاده انجام داده‌اید که فکرش را هم نمی‌توانستید بکنید. این تازه نخستین پیشنهاد کوله‌پشتی به شما بود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.